maandag 4 mei 2009

Anneke bij het wipschaap

Een paar weken heb ik geblogd over een oude foto van mijn zoon Ben.
Vandaag is het mijn dochters verjaardag. Een mooie gelegenheid om ook van haar een foto uit de oude doos te scannen. Ik heb geen idee meer waar deze foto is genomen. Wat ik me nog wel heel goed herinner, is dat we haar vroegen om haar speen uit de mond te halen voor de foto. Ze gaf die niet uit handen en hield um stevig in de linkerknuist!

Op deze foto is ze rond de 2 jaar. Het glimlachje laat zien dat deze kleine dame toen al wist wat er van haar verlangd werd. Haar ogen kunnen een vernietigende blik op je los kan laten. Zij heeft met recht sprekende ogen. Je kunt er ook een goed gesprek mee voeren overigens :-)

Gefeliciteerd met je 17de verjaardag!

3 opmerkingen:

Christian zei

Proficiat dan met je 'kleine meid'! ;-)

Je hebt er in ieder geval goed weer op! (Ik neem aan dat er los van het feest waarvan je verbannen was, ook nog wel iets met familie en zo is...)

Schoolleiding Theresia zei

De wipkip stond bij de Financien in Loon op Zand als ik het mij goed herinner. Die dag hebben we nog een partijtje geminigolft en als ik me niet vergis is het zelfs precies 15 jaar geleden, eveneens op haar verjaardag.
17 jaar is ze.... een dame. Volgens Mirjam Schöttelndreier afgelopen vrijdag in de Volkskrant: "Op hun 17de is het zo’n beetje gebeurd met de dames. Zij zijn al helemaal klaar voor een baan en een heuse relatie, terwijl de jongens nog eh ja, liever gamen en wat los-vast rondhangen." We hebben twee levende bewijzen hier in huis zitten.
Gefeliciteerd mooie dame en nog een lang leven gewenst.
L

Luud de Brouwer zei

@Christian
Traditioneel gaan we uit eten met de club. Dus ja!

@Lian
Je hebt natuurlijk gelijk, over die twee voorbeelden. Volgens mij waren wij ook zo op die leeftijd :-)